Distance-Learning.gr

linkedin youtube googleplus facebook twitter pinterest feed

eLearning: γιατί το προτιμούν οι μαθητές

eLearning: γιατί το προτιμούν οι μαθητές - 5.0 out of 5 based on 79 votes

elearning kidsΓιατί οι μαθητές "κολλάνε" με ένα online περιβάλλον μάθησης; Με πάνω από 20 εκατομμύρια μαθητές εγγεγραμμένους σε ηλεκτρονικές τάξεις και με τον αριθμό αυτό να ανεβαίνει κατά τουλάχιστον 30% κάθε χρόνο, υπάρχουν πολλοί λόγοι για να παρακολουθήσει κάποιος ένα ηλεκτρονικό μάθημα:

 

 

  • Οι μαθητές μπορούν να παρακολουθήσουν ένα μάθημα οποιαδήποτε στιγμή κι από παντού. Αυτό σημαίνει ότι οι γονείς μπορούν να παρακολουθήσουν τα παιδιά τους, ακόμη και να συμμετέχουν στην τάξη. Οι μαθητές που εργάζονται μπορούν να παρακολουθήσουν μαθήματα, ανεξάρτητα από το ποιο είναι το πρόγραμμα στην εργασία τους. Αυτοί που ταξιδεύουν για δουλειά ή ευχαρίστηση μπορούν να παρακολουθούν μαθήματα από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου στο οποίο έχουν πρόσβαση στο internet.
  • Η ηλεκτρονική εκπαίδευση επιτρέπει τη μαθησιοκεντρική προσέγγιση. Κάθε μαθητής έχει το δικό του στυλ μάθησης, αυτό με το οποίο μαθαίνει καλύτερα. Άλλοι μαθαίνουν βλέποντας, ενώ άλλοι τα πηγαίνουν καλύτερα όταν μαθαίνουν κάνοντας.
  • Το εκπαιδευτικό υλικό είναι προσβάσιμο 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Οι μαθητές μπορούν να διαβάζουν και να ξαναδιαβάζουν τις διαλέξεις, τις σημειώσεις, τις συζητήσεις, τις επεξηγήσεις και τα σχόλια. Πολύ συχνά όσα λέγονται μέσα στην παραδοσιακή αίθουσα παραβλέπονται από τους μαθητές εξαιτίας μιας σειράς παραγόντων: απόσπαση προσοχής, χαμένες ώρες, κούραση ή βαρεμάρα.
  • Σε ένα ηλεκτρονικό περιβάλλον μάθησης η συμμετοχή στις συζητήσεις του μαθήματος είναι βασικό θέμα. Αυτή η συμμετοχή αυξάνει τη διάδραση μεταξύ μαθητών και την ποικιλία των απόψεων, αφού ο καθένας έχει να πει κάτι κι όχι μόνο οι πιο ομιλητικοί.
  • Οι online καθηγητές έχουν πολλές πρακτικές γνώσεις και μπορεί να βρίσκονται οπουδήποτε στον πλανήτη. Αυτό επιτρέπει στους μαθητές να μαθαίνουν πράγματα που δεν μπορούν να τα μάθουν από τα βιβλία και να δουν πως οι θεωρίες του μαθήματος εφαρμόζονται σε πραγματικές επαγγελματικές καταστάσεις.
  • Η χρήση του internet για την παρακολούθηση μαθημάτων, την αναζήτηση πληροφοριών και την επικοινωνία με άλλους μαθητές διδάσκει ικανότητες στη χρήση τεχνολογιών που θα είναι κρίσιμες για τους εργαζόμενους του 21ου αιώνα οι οποίοι θα εργάζονται με συναδέλφους σε όλες τις άκρες του κόσμου και σε διάφορες ζώνες ώρας.
  • Η συμμετοχή σε online μαθήματα είναι πιο δημοκρατική από τη συμμετοχή σε μια παραδοσιακή τάξη. Η ανωνυμία παρέχει στο μαθητή ένα περιβάλλον παιχνιδιού, χωρίς να υπάρχει μεροληψία εξαιτίας της θέσης που θα κάτσει, του φύλου, της φυλής ή της ηλικίας. Οι μαθητές επίσης μπορούν να σκέφτονται τι θέλουν να πουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και να προσθέτουν τα σχόλιά τους όταν είναι έτοιμοι. Στην παραδοσιακή αίθουσα η συζήτηση μπορεί να έχει τελειώσει όταν ο μαθητής είναι έτοιμος να πει το σχόλιό του.
  • Τα chat rooms που παρέχονται σε μια πλατφόρμα εκπαίδευσης για να συζητούν ό,τι θέλουν οι μαθητές, φαίνεται ότι δημιουργούν ισχυρότερους δεσμούς μεταξύ των μαθητών, της μάθησης και του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος από ότι στην παραδοσιακή αίθουσα.
  • Το online περιβάλλον κάνει τους εκπαιδευτές πιο προσιτούς στους μαθητές. Οι μαθητές μπορούν να επικοινωνούν ανοικτά με τους καθηγητές μέσω chat, email και forums, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν τις ώρες γραφείου των καθηγητών που μπορεί να μην βολεύουν κιόλας.
  • Η ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού μαθήματος προσφέρει ένα ευρύ πεδίο περιεχομένου. Οι μαθητές μπορούν να έχουν πρόσβαση στη βιβλιοθήκη από τον υπολογιστή τους, χωρίς να ανησυχούν αν το υλικό έχει κρατηθεί από άλλο μαθητή.
  • Επειδή ο καθένας έχει ευκαιρίες να συνεισφέρει στις συζητήσεις του μαθήματος, οι μαθητές ενοχλούνται πολύ λιγότερο από όσους υπερ-σχολιάζουν και μπορούν να ζητήσουν διευκρινήσεις σε κάθε σχόλιο που δεν τους φαίνεται ξεκάθαρο.
  • Οι online τάξεις διευκολύνουν την ομαδική μάθηση παρέχοντας τα κατάλληλα εργαλεία για συνεργασία. Αυτό ελαχιστοποιεί τα προβλήματα των προγραμμάτων που δεν βολεύουν ή το να βρεις έναν χώρο για συνάντηση και ανασκόπηση εργασιών καθώς τα μαθήματα εξελίσονται.
  • Οι μαθητές συχνά αναφέρουν ότι η online εκπαίδευση τους επιτρέπει να παρακολουθούν ένα μάθημα πλήρως συγκεντρωμένοι και σε χρονικά διαστήματα που πραγματικά να τους βολεύουν αντί για 2 ή 4 συνεχόμενες ώρες μια ή δυο φορές την εβδομάδα στην παραδοσιακή αίθουσα.
  • Επειδή δεν υπάρχουν γεωγραφικά σύνορα στο elearning, οι μαθητές μπορούν να απολαμβάνουν μια μεγάλη ποικιλία εκπαιδευτικού υλικού που δεν θα τους ήταν διαθέσιμη εκεί που ζουν ή εργάζονται. Αυτό συμβαίνει περισσότερο στην περίπτωση της επαγγελματικής εκπαίδευσης.

Οι παραδοσιακές αίθουσες εκπαίδευσης δεν θα πάψουν να υπάρχουν, αλλά είναι πολύ εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί ένας ολοένα αυξανόμενος αριθμός ανθρώπων παρακολουθεί online μαθήματα σε ηλεκτρονικές τάξεις. Υπάρχουν σοβαροί λόγοι προσβασιμότητας, ευελιξίας και ποιότητας, που συνεισφέρουν στην ελκυστικότητα αυτού του τρόπου εκπαίδευσης.

 

  • Νεα

  • Δημοφιλή

Βρίσκεστε εδώ: Υπηρεσιες Αρθρα eLearning: πως δουλεύει eLearning: γιατί το προτιμούν οι μαθητές
Άμεση Εξυπηρέτηση