Distance-Learning.gr

linkedin youtube googleplus facebook twitter pinterest feed

CRM - Χρήση & Διαχείριση

CRM - Χρήση & Διαχείριση - 5.0 out of 5 based on 33 votes

CRM

Τα CRM συστήματα (Customer Relationship Management systems) υιοθετούνται από τις σύγχρονες επιχειρήσεις που λειτουργούν πελατοκεντρικά, σε μια προσπάθεια για αποτελεσματικότερη οργάνωση των πωλήσεων, του μάρκετινγκ και της εξυπηρέτησης του πελάτη. Στα πλαίσια ενός περιβάλλοντος που εξελίσσεται με γρήγορους ρυθμούς, το αντικείμενο αυτού του μαθήματος αποκτά ιδιαίτερη σημασία.

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να κατανοήσουν τον τρόπο λειτουργίας και τις βασικές παραμέτρους ενός από τα δημοφιλέστερα CRM συστήματα στον κόσμο. Επίσης θα αποκτήσουν χρήσιμες γνώσεις που αφορούν την πρακτική διάσταση των Πωλήσεων, των συστημάτων που τις υποστηρίζουν και της εφαρμογής τους στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον.

Μπορούν να το παρακολουθήσουν άτομα που ασχολούνται ή επιθυμούν να ασχοληθούν με το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις, απόφοιτοι σχολών οικονομίας και διοίκησης, νέοι επαγγελματίες από οποιονδήποτε κλάδο, πωλητές, υπεύθυνοι πωλήσεων και γενικοί διευθυντές, ή απλά όσοι ενδιαφέρονται να εκσυγχρονίσουν τις γνώσεις και το βιογραφικό τους σε αυτό το σπουδαίο τεχνολογικό πεδίο.

Εγγραφείτε σήμερα !

Συνοπτικά τα περιεχόμενα του εκπαιδευτικού προγράμματος έχουν ως εξής:

  • Εισαγωγή: Χρήστες - Σύνδεση - Δικαιώματα πρόσβασης
  • Δεδομένα του CRM συστήματος: Πελάτες (νέες συστάσεις, νέοι λογαριασμοί, νέες επαφές, εξαγωγή και εισαγωγή συστάσεων, επαφών, λογαριασμών και προμηθευτών), Ημερολόγιο & Δραστηριότητες (ημερολόγιο, εκδηλώσεις/γεγονότα κι εργασίες/ToDo's, εισαγωγή κι εξαγωγή δραστηριοτήτων), Η διαδικασία Πώλησης (συστάσεις, ευκαιρίες πώλησης, προσφορές, εντολές πώλησης, παραγγελίες αγοράς, τιμολόγια), Μάρκετινγκ, Στοιχεία Προϊόντων (προϊόντα, ομάδες προϊόντων, τιμοκατάλογοι, προμηθευτές, εισαγωγή κι εξαγωγή προϊόντων), Στοιχεία Υπηρεσιών (υπηρεσίες, συμβόλαια συντήρησης).
  • Δουλεύοντας με το CRM σύστημα: Γενικά (εργασία με λίστες, tags, υπενθυμίσεις, chat, μενού εργαλείων, αποστολή και παραλαβή email), Η διαδικασία Πώλησης (εργασία με συστάσεις, εργασία με ευκαιρίες,  εργασία με υποστήριξη, αναλύσεις κι αναφορές, συγχρονισμός CRM και Office).
  • Διαχείριση CRM: Θέματα Ασφάλειας & Ρόλοι (εισαγωγή στην ασφάλεια βάσει ρόλων, ορισμοί), Διαχείριση (διαχείριση χρηστών, studio, υποδείγματα επικοινωνίας, άλλες ρυθμίσεις), Πύλη Πελατών.
  • Παραδείγματα διαχείρισης: Παράδειγμα Ι - οργάνωση μιας μικρής επιχείρησης (απλές ρυθμίσεις, ρυθμίσεις ομάδων, ρυθμίσεις με μοίρασμα πρόσβασης), Παράδειγμα ΙΙ (ρυθμίσεις βάσει ομάδων, ρυθμίσεις βάσει ρόλων).

 

 

Εγγραφή στο μάθημα

 

Βρίσκεστε εδώ: Προγραμματα Νεες Τεχνολογιες CRM - Χρήση & Διαχείριση
Άμεση Εξυπηρέτηση