Ευρετηριο |
---|
Μάρκετινγκ υπηρεσιών |
Μέθοδοι που χρησιμοποιούνται |
Υπευθυνότητες & άλλα |
Κόστος - Διάρκεια - Εγγραφές |
Όλες οι Σελίδες |
Σελίδα 1 από 4
Το Μάρκετινγκ των υπηρεσιών έχει συγκεντρώσει τα τελευταία έτη το ενδιαφέρον πολλών ειδικών επιστημόνων & επαγγελματιών του χώρου. Έχει αναπτυχθεί σαν ξεχωριστός τομέας του μάρκετινγκ & όλα δείχνουν ότι θα απασχολήσει την επικαιρότητα για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Βασικός σκοπός του μαθήματος είναι να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες τις διαφορές μεταξύ προϊόντος & υπηρεσίας, να μάθουν πως θα αναπτύξουν το κατάλληλο μίγμα μάρκετινγκ & ποιες παραμέτρους θα πρέπει να προσέξουν ιδιαίτερα. Να εξασκηθούν σε τεχνικές τμηματοποίησης της αγοράς & τοποθέτησης υπηρεσιών.
Οι εκπαιδευόμενοι πρέπει κατ’ ελάχιστον να διαθέτουν γνώσεις χειρισμού κειμενογράφου και σελιδομετρητή (browser) internet.
- Η εμφάνιση & ανάπτυξη του Μάρκετινγκ υπηρεσιών
- Συμπεριφορά καταναλωτή στον τομέα των υπηρεσιών
- 3 P’ s περισσότερα στις υπηρεσίες - Μίγμα μάρκετινγκ
- Η Υπηρεσία (Προϊόν)
- Η Τιμολόγηση των υπηρεσιών
- Η Προβολή των υπηρεσιών
- Η Διανομή των υπηρεσιών
- Οι Συμμετέχοντες
- Τα Στοιχεία του περιβάλλοντος
- Η Διαδικασία
- Εσωτερικό Μάρκετινγκ
- Το Μάρκετινγκ των σχέσεων
- Χαρακτηριστικά υπηρεσιών & μάρκετινγκ