Distance-Learning.gr

linkedin youtube googleplus facebook twitter pinterest feed

eMarketing για Εστιατόρια & Clubs

eMarketing για Εστιατόρια & Clubs - 5.0 out of 5 based on 70 votes

elodging-hotels

Τα εστιατόρια, οι καφετέριες, τα clubs και γενικά οι επιχειρήσεις εστίασης και διασκέδασης συνιστούν έναν πολύ σημαντικό κλάδο της εθνικής οικονομίας. Το internet είναι μια ανερχόμενη και πολύ αποτελεσματική μέθοδος τοποθέτησης και προβολής των υπηρεσιών του κλάδου μπροστά στο ενδιαφερόμενο κοινό. Ολοένα και περισσότεροι άθρωποι αναζητούν νέες προτάσεις για φαγητό και διασκέδαση μέσω του internet και πολλοί άνθρωποι προτιμούν να κάνουν παραγγελία ή κράτηση online.

Για να διασφαλιστεί η επιτυχημένη πρόσβαση σε αυτήν τη μεγάλη online αγορά, όλοι οι συμμετέχοντες στον κλάδο πρέπει να έχουν μια αποδοτική παρουσία στο internet. Αν ακόμη δεν έχετε ιστοσελίδα, σε αυτό το μάθημα θα ενημερωθείτε για το τι πρέπει να προσέξετε στο ξεκίνημά σας. Αν ήδη είστε μέσα στο παιχνίδι του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, εδώ θα μάθετε κάποιες πολύτιμες τεχνικές για να μεγαλώσετε την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας. Ο σκοπός αυτού του μαθήματος είναι να δώσει στους συμμετέχοντες ένα σύνολο ιδεών για το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ των προϊόντων και υπηρεσιών τους. Απευθύνεται σε όλο τον κλάδο εστίασης και διασκέδασης (εστιατόρια, ουζερί, μεζεδοπωλεία, φαστ φούντ, καφετέριες, μπαρ, clubs, νυχτερινά κέντρα κλπ).

Εγγραφείτε σήμερα !

Συνοπτικά τα περιεχόμενα του εκπαιδευτικού προγράμματος έχουν ως εξής:

Τα βασικά στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ

  • Internet: Νέες αγορές - Αρχική αξιολόγηση ιστοτόπου.
  • Στρατηγική στο Διαδίκτυο: Αξιολόγηση και εργαλεία - Κόστη και χρονοδιάγραμμα.
  • Ηλεκτρονική παρουσία: Σχεδιασμός νέας ιστοσελίδας - Καλές πρακτικές email marketing.

Ιστότοπος

  • Τα πρώτα βασικά βήματα: Καταχώρηση domain - Ειδικά θέματα για domain names - Φιλοξενία ιστοτόπου (Hosting services).
  • Οι πρώτες ενέργειες μάρκετινγκ: Internet , web 2.0, και ο κλάδος της εστίασης και διασκέδασης - Στόχευση αγοράς.
  • Ο ιστότοπος: Σχεδιασμός οπτικής παρουσίασης και περιεχομένου - Χρηστικότητα και τεχνολογία - Σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) - Εικόνες - Videos - Ασφάλεια & Backups.

eMarketing

  • Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO): Μηχανές αναζήτησης - Κρίσιμα θέματα για τη βελτιστοποίηση ενός ιστότοπου - Λέξεις κλειδιά - Σύνδεσμοι ιστοτόπου.
  • Προώθηση & προβολή: Προσέλκυση επισκεπτών στον ιστότοπο - Μετατροπή επισκέπτη σε πελάτη - email marketing - Διαφήμιση με πληρωμή ανά κλικ (Pay per click) - Δημιουργία καμπάνιας στο Google Adwords.
  • Κοινωνικά δίκτυα & άλλα εργαλεία: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την εστίαση και διασκέδαση - Αξιολογήσεις πελατών - Blogging - Άλλα εργαλεία στη Google.
  • Online κρατήσεις και παραγγελίες : Ηλεκτρονικά συστήματα κρατήσεων - Ηλεκτρονικές παραγγελίες.
  • Ανάλυση & στατιστικά: Ηλεκτρονική παρακολούθηση & αναφορές - Google Analytics.

 

Εγγραφή στο μάθημα

 

Βρίσκεστε εδώ: Αρχή
Άμεση Εξυπηρέτηση