Distance-Learning.gr

linkedin youtube googleplus facebook twitter pinterest feed

e-Lodging (Full program)

e-Lodging (Full program) - 5.0 out of 5 based on 71 votes

elodging-hotels

Το internet είναι η πιο αποτελεσματική μέθοδος τοποθέτησης και προβολής των τουριστικών προϊόντων μπροστά στο ταξιδιωτικό κοινό. Ολοένα και περισσότεροι άθρωποι προγραμματίζουν τις διακοπές τους μέσω του internet και πολλοί άνθρωποι προτιμούν να κάνουν κράτηση για το ταξίδι - ειδικά για τα αεροπορικά εισιτήρια - και για τη διαμονή τους online.

Ο σκοπός αυτού του μαθήματος είναι να δώσει στους συμμετέχοντες ένα πλήρες σύνολο ιδεών για το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ των τουριστικών προϊόντων τους. Απευθύνεται σε όλο τον τουριστικό κλάδο (ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια, τουριστικά πρακτορεία κλπ).

Εγγραφείτε σήμερα !

Συνοπτικά τα περιεχόμενα του εκπαιδευτικού προγράμματος έχουν ως εξής:

  • Γενικά: Τα οφέλη του eMarketing, Σύνοψη emarketing τεχνικών, Συνεργασίες, Τάσεις στην Αγορά, Τάσεις στην Τεχνολογία, Σύνοψη βημάτων στον προγραμματισμό του eMarketing.
  • Ανάπτυξη και διαχείριση περιεχομένου που πείθει τον πελάτη: Τι είναι περιεχόμενο, Τάσεις, Στόχοι για το περιεχόμενο, Τύποι πληροφοριών, Έλεγχος ποιότητας, Αποθήκευση και διαχείριση περιεχομένου, Συστήματα διαχείρισης περιεχομένου (CMS), Δημιουργία περιεχομένου, Κριτήρια επιτυχίας.
  • Κοινωνικά δίκτυα: Η σημασία των κοινωνικών δικτύων, Εμπορικοί ιστότοποι με περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες, Κοινότητες, Blogs, Wikis, Widgets, Φωτογραφίες, Tagging,.Κριτήρια επιτυχίας στην Κοινωνική δικτύωση.
  • Δημιουργία ενός επιτυχημένου ιστότοπου - Τα μυστικά της επιτυχίας: Πρόσβαση και ποιότητα ιστότοπου, Διευκόλυνση αναγνώστη οθόνης, Χτίσιμο εμπιστοσύνης και ταυτότητας, Διασφάλιση επικοινωνίας, Πρόγραμμα ταξιδιού, Διευκόλυνση πλοήγησης στον ιστότοπο, Βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης, Ευκολίες στη χρήση, Παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσίων, Χρήση έντυπου υλικού online, Έσοδα από ιστότοπο, Ελαχιστοποίηση τεχνικών προβλημάτων, Η διαδικασία σχεδιασμού και ανάπτυξης ιστοτόπου, Κριτήρια επιτυχίας επιτυχημένων ιστότοπων.
  • Βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης : Τι είναι η βελτιστοποίηση ιστοτόπου για τις μηχανές αναζήτησης, Τα πρέπει και τα δεν πρέπει στη βελτιστοποίηση, Πληρωμένη διαφήμιση και πληρωμή ανά κλικ, Κριτήρια επιτυχίας.
  • Προσέλκυση πελατών και ανάπτυξη πελατολογίου - Κανάλια και διαχείριση σχέσεων: Καθιέρωση στόχων για την απόκτηση νέων πελατών, Συστήματα διαχείρισης σχέσεων με πελάτες (CRM), Επιλογή καναλιών για marketing καμπάνιες, Email marketing, Μάρκετινγκ για μηχανές αναζήτησης με πληρωμή, Τεχνητές συνδέσεις, Online Μέσα και διαφήμιση, Ειδικές καμπάνιες, Εικονικές περιηγήσεις, Διανομή περιεχομένου σε τρίτα μέρη, Κριτήρια επιτυχίας.
  • Branding προορισμών : Βασικά θέματα, Brands για γεφύρωση του χάσματος, Σημεία κλειδιά για online branding προορισμών, Κριτήρια επιτυχίας.
  • Ηλεκτρονικό εμπόριο για προορισμούς - Μετατροπή αιτήσεων σε πωλήσεις: Τι είναι ηλεκτρονικό εμπόριο, Γιατί ένας προορισμός χρειάζεται το Ηλεκτρονικό εμπόριο, Προτεραιότητες στην κατηγοριοποίηση προϊόντων, Πως λειτουργούν οι ηλεκτρονικές πληρωμές, Κατευθυντήριες οδηγίες για το ηλεκτρονικό εμπόριο προορισμών, Κανάλια παρουσίασης προσφορών προορισμών, Εναλλακτικά μοντέλα προορισμών, Συμβουλές για επιτυχημένο Ηλεκτρονικό εμπόριο, Κόστος πωλήσεων, Κριτήρια επιτυχίας.
  • Mobile marketing : Τι είναι το mobile marketing, Γιατί είναι σημαντικά τα κινητά, Περιορισμοί, Σημεία κλειδιά στη mobile marketing στρατηγική, Τάσεις με λεπτομέρειες, Ποιες αγορές και ποια τμήματα, Σύνοψη κύριων σημείων για προορισμούς, SMS καμπάνιες, Mobile ιστότοποι, Ψηφιακοί οδηγοί, Δορυφορική πλοήγηση, Podcasting, Κέντρα επικοινωνίας, Εγγραφή πελατών, Απαιτήσεις περιεχομένου, Επιχειρησιακά μοντέλα για το mobile marketing, Κριτήρια επιτυχίας.
  • Σχέσεις με μέσα των online προορισμών : Στόχευση μέσων online, email επικοινωνία, e-newsletters, Τοποθέτηση ιστοριών στον ιστότοπο, Συνεργασίες, Διαχείριση κρίσεων, Κριτήρια επιτυχίας.
  • Υποστήριξη του ταξιδιωτικού εμπορίου: Συνεργασία με Tour Operators και Ταξιδιωτικούς Πράκτορες που προωθούν τον προορισμό σας, Ιστότοπος ταξιδιωτικού εμπορίου, eNewsletters για το εμπόριο, Κριτήρια επιτυχίας.
  • eMarketing με τους προμηθευτές: Στόχοι, Εργαλεία ιστότοπου, Εργαλεία για να βρεις ευκαιρίες και πηγές, Ιστότοποι κοινωνίκής δικτύωσης στον Κλάδο, Εταιρικά blogs, Κριτήρια επιτυχίας.
  • Πηγές εσόδων για τις υπηρεσίες emarketing: Πηγές εσόδων, Τα υπερ και τα κατά της εμπορικής προσέγγισης, Προβολή διαφημίσεων στον ιστότοπό σας, Πωλήσεις χώρου εκδότη, Συνεργασία με άλλους ιστότοπους έναντι προμήθειας, Πωλήσεις σε προμηθευτές τουρισμού, Έσοδα από το email marketing, Κριτήρια επιτυχίας.
  • Μετρήσεις απόδοσης - Μέθοδοι αναφοράς της emarketing δραστηριότητας και συνεχής μέτρηση απόδοσης: Τύποι αναφορών, Μέθοδοι, Επιθεώρηση και Αξιολόγηση ιστότοπου και newsletter, Online έρευνες, Εργαστηριακές δοκιμές και Online πειράματα, Μετρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, Άλλες μέθοδοι.
  • Web Αναλύσεις: Τι είναι, Αξιολόγηση αποτελεσμάτων και ανεύρεση ευκαιριών, Web αναλύσεις και τεχνολογία συγκέντρωσης δεδομένων, Επιλογή των κατάλληλων εργαλείων.
  • Διαχείριση Domain : Τι είναι και τι αποτελεί ένα domain, Επιλογή domain υψηλού επιπέδου, Επιλογή subdomain, Αναζήτηση domains, URLs και καμπάνιες, Ειδικά θέματα.
  • Τάσεις της Αγοράς : Διείσδυση του Internet και της Ευρυζωνικότητας, Η σχετική επίδραση των online και των παραδοσιακών μέσων στη συμπεριφορά του καταναλωτή, Σχετική σημαντικότητα των διάφορων μηχανών αναζήτησης, Ηλεκτρονικό εμπόριο στον τουρισμό, Προβλέψεις για την ανάπτυξη της αγοράς.

 

Εγγραφή στο μάθημα

 

Κράτα μια θέση

Για αυτό το μάθημα μπορείς να κάνεις

Προεγγραφή

Βρίσκεστε εδώ: Αρχή
Άμεση Εξυπηρέτηση